REGULAMIN SERWISU MEDICCENTRE.PL

REGULAMIN SERWISU MEDICCENTRE.PL

 

W ramach Serwisu możliwe jest korzystanie z treści oraz funkcjonalności dostępnych na stronie mediccentre.pl,  w szczególności możliwe jest przeglądanie oferty MedicCentre Sp. z o.o., zawarcie umowy na odległość, zamówienie kontaktu telefonicznego czy zapisanie się na newsletter, aby pozostać na bieżąco z nowościami. Użytkownik może również bezpłatnie przeglądać artykuły dostępne na stronie, które są tematycznie powiązane z oferowanymi usługami. MedicCentre Sp. z o.o. oferuje m.in. możliwość zawierania umowy na pakiety medyczne lub inne oferowane usługi.

  1. DEFINICJE

 

Zwroty i wyrażenia używane w niniejszym Regulaminie i pisane wielką literą mają znaczenie nadane im poniżej:

  1. Dokumentacja – wszelkie wzory umów wraz z załącznikami (regulaminami, zakresami usług, klauzulami informacyjnymi, itp.), które określają przedmiot świadczenia, prawa i obowiązki stron Umowy, warunki świadczenia usług, warunki odstąpienia od umowy, Cenę, okres obowiązywania Umowy oraz wszelkie inne istotne postanowienia odnoszące się do danej Usługi;
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  3. Partner – podmiot, z którym Usługodawca współpracuje w zakresie świadczonych Usług lub Usług Elektronicznych lub Usług;
  4. Przedsiębiorca – osoba dokonująca czynności prawnej z Usługodawcą, która nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta;
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług przez MedicCentre Sp. z o.o. określający prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Użytkownika oraz zasady świadczenia Usług Elektronicznych przez Usługodawcę;
  7. Serwis – niniejsza strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę pod adresem: www.mediccentre.pl;
  8. Tpay – Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN - wpłacony w całości;[KK1]
  9. Treści – wszelkie elementy, które tworzą Serwis, w tym w szczególności elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, informatyczne;
  10. Umowa – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, której przedmiotem są Usługi dostępne w ofercie Usługodawcy;
  11. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych - umowa o świadczenie Usług elektronicznych dostępnych w ramach Serwisu, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem na warunkach określonych w Regulaminie;
  12. Usługa – odpłatna usługa dostępna w ofercie Usługodawcy, w szczególności usługa opieki medycznej;
  13. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z Umową o świadczenie usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Usługodawcą, zasady i warunki korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty;
  14. Usługodawca - MedicCentre spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-952), przy ul. Wiertniczej 89, wpisana pod numerem 0000660624 do rejestru przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, której nadano NIP 5213765568 oraz REGON 366435562, o kapitale zakładowym 50.000 zł;
  15. Użytkownik – każda osoba odwiedzająca Serwis lub korzystająca jego funkcjonalności;

 

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Serwis prowadzony jest przez Usługodawcę pod adresem www.mediccentre.pl. Usługodawca jest właścicielem i administratorem Serwisu.
  2. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod adresem: ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa, e-mail: [email protected], tel. +48 22 493 77 77.
  3. Korzystanie z Serwisu i poszczególnych Usług Elektronicznych jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla korzystania z Serwisu.
  4. Treści prezentowane w Serwisie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie są ofertą w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
  5. Korzystanie z Serwisu jest możliwe wyłącznie w razie spełnienie warunków technicznych opisanych w pkt III poniżej.
  6. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny Regulaminem, prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, Partnerów oraz osób trzecich.
  7. Zabrania się Użytkownikowi wprowadzania do Serwisu danych nieprawdziwych lub niepełnych. Użytkownik zawierając Umowę zobowiązany jest do podania swoich danych (zabronione jest posługiwanie się w tym celu cudzymi danymi).
  8. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz używania Serwisu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jego funkcjonowanie.
  9. Użytkownik może w każdym czasie i bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem odesłania internetowego (linku) zamieszczonego na stronie Serwisu w zakładce Regulamin serwisu oraz sporządzić jego wydruk lub pobrać w formacie PDF.

 

  1. WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ KWESTIE BEZPIECZEŃSTWA

 

  1. W celu korzystania z Serwisu i z Usług Elektronicznych konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
    1. posiadanie komputera, laptopa, telefonu lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
    2. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;
    3. posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej np. Safari, Google Chrome, Microsoft Edge;
    4. posiadanie programu umożliwiającego zapisywanie i odczytywanie dokumentów w formacie PDF.
  2. W celu skorzystania z niektórych Usług telefonicznych konieczne jest również posiadanie telefonu z aktywnym numerem telefonu umożliwiającym odbieranie połączeń telefonicznych.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia lub błędy w funkcjonowaniu Serwisu jeśli wynikają one z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, w szczególności w razie niespełnienia przez niego wymogów technicznych opisanych w niniejszym punkcie.
  4. Usługodawca uprawniony jest do zawieszenia możliwości korzystania przez Użytkownika z Serwisu w razie jeśli korzysta on z Serwisu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub dostarcza treści bezprawne.
  5. W celu zachowania bezpieczeństwa zalecane jest, aby urządzenie, z którego korzysta Użytkownik było wyposażone w:
  1. wszelkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej;
  2. oprogramowanie antywirusowe;
  3. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall).
  1. Korzystanie z Serwisu za pośrednictwem przeglądarki internetowej, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z Usługodawcą lub kontakt za pośrednictwem e-mail może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik.
  2. Usługodawca wdrożył adekwatne środki techniczne i organizacyjne odpowiadające poziomowi zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych opisanych w Regulaminie.
  3. Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu i z Usług Elektronicznych jest związane z typowymi zagrożeniami dotyczącymi korzystania z sieci Internet, takimi jak ich m.in. kradzież danych osobowych, piractwo, phishing, SPAM, złośliwe oprogramowanie, itp.

 

  1. NIEODPŁATNE USŁUGI ELEKTRONICZNE

 

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Serwisu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
  1. Wyszukiwarka placówek - umożliwia Użytkownikowi wyszukiwanie dostępnych placówek medycznych;
  2. Wyszukiwarka specjalistów - umożliwia Użytkownikowi wyszukiwanie specjalistów, którzy są dostępni w ramach wskazanych zakresów pakietów medycznych;
  3. Formularz zamówienia - umożliwia Użytkownikowi zawarcie Umowy na odległość w rozumieniu art. 2 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta;
  4. Formularz zamówienia kontaktu - umożliwia Użytkownikowi wprowadzenie jego numeru telefonu celem otrzymania od Usługodawcy zwrotnych połączeń telefonicznych zawierających informacje o Usługach;
  5. Newsletter – umożliwia otrzymywanie informacji o Usługach, itp.
  6. Porównywarka ofert – umożliwia porównywanie Usług.
  1. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych zawarta jest w zakresie z chwilą rozpoczęcia korzystania z danej Usługi Elektronicznej przez Użytkownika i trwa do czasu zaprzestania/zakończenia korzystania z danej Usługi Elektronicznej przez Użytkownika.
  2. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usług Elektronicznych. W celu zakończenia korzystania z Newslettera konieczne jest skontaktowanie się z Usługodawcą, np. telefonicznie lub mailowo (dane wskazane w pkt II.2 powyżej).
  3. W celu skorzystania z Formularza zamówienia kontaktu Użytkownik zobowiązany jest do wpisania swojego numeru telefonu, wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych od Usługodawcy na wskazany przez Użytkownika numer telefonu oraz kliknięcia przycisku „Zamów doradcę”.
  4. W celu skorzystania z Newslettera Użytkownik zobowiązany jest do wpisania swojego adresu e-mail oraz wyrażenia odpowiedniej zgody na otrzymywanie treści marketingowych od Usługodawcy.
  5. Skorzystanie z Wyszukiwarki placówek przy użyciu funkcji geolokalizacji możliwe jest wyłącznie po zaakceptowaniu sprawdzania lokalizacji Użytkownika poprzez kliknięcie przycisku „Zezwalaj” po pojawieniu się powiadomienia pop-out w oknie przeglądarki (aby pojawił się pop-out należy kliknąć „Zlokalizuj mnie”).
  6. Usługodawca korzysta z wtyczki Callpage, która stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną przez podmiot trzeci na warunkach określonych w regulaminie dostępnym na stronie Callpage.
  7. Usługodawca korzysta z wtyczek „rezerwuj wizytę” oraz „portal pacjenta”, których kliknięcie przez Użytkownika powoduje automatyczne przekierowanie odpowiednio na stronę https://rezerwacja.luxmed.pl/start lub https://online.luxmed.pl. Korzystanie z wyżej wymienionych stron odbywa się na warunkach i zasadach zamieszczonych na tych stronach.
  8. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić ciągłe i prawidłowe działanie Serwisu.
  9. Usługodawca może czasowo zawiesić funkcjonowanie Serwisu w celu przeprowadzenia prac mających na celu poprawę jego funkcjonalności lub naprawę usterek i błędów w jego funkcjonowaniu.

 

  1. CENA I METODY PŁATNOŚCI

 

        1. Ceny prezentowane w Serwisie są cenami w złotych i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).
        2. Użytkownik jest informowany o łącznej cenie Usług oraz wszelkich innych opłatach (o ile występują) bezpośrednio przez przesłaniem Formularza zamówienia. Przesłanie Formularza zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
        3. Usługodawca udostępnia Użytkownikom dokonanie zapłaty ceny za pośrednictwem Tpay. Aktualne metody płatności i ich opis znajdują się w zakładce „Metody płatności” pod adresem: www.mediccentre.pl/metody-płatnosci[KK2] .
        4. Regulamin dokonywania płatności elektronicznych za pośrednictwem Tpay znajduje się na stronie internetowej tpay.com. Link do regulaminu jest dostępny również w Formularzu zamówienia. 
        5. Użytkownik dokonuje wyboru metody płatności w Formularzu zamówienia.
        6. W razie przesłania Formularza zamówienia i niedokonania płatności elektronicznej, Usługodawca może skontaktować się z Użytkownikiem telefonicznie celem przypomnienia o płatności i ewentualnie zaoferowania pomocy w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
        7. Brak uiszczenia ceny przez Użytkownika w chwili przesłania Formularza zamówienia wywołuje skutki określone w Dokumentacji właściwej dla danej Usługi.

 

  1. ZAWIERANIE UMÓW

 

        1. Zawieranie Umów możliwe jest za pośrednictwem Formularza zamówienia dostępnego przy danych Usługach 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
        2. Usługodawca uprawniony jest do zmiany Usług (ich nazw, cen, zakresu, itp.) w każdym czasie. Zmiana nie wpływa na Umowy zawarte przed jej wprowadzeniem.
        3. Zawarcie Umowy za pośrednictwem Formularza zamówienia wymaga:
  1. podania danych osobowych Użytkownika wskazanych w danym Formularzu zamówienia;
  2. wyboru okresu świadczenia Usługi;
  3. wskazaniu wybranych Usług (lub ich wariantów, usług dodatkowych);
  4. wskazania innych danych w zakresie, w jakim wynika to z danego Formularza zamówienia lub z Dokumentacji;
  5. zapoznania się z Dokumentacją i zaakceptowania jej treści;
  6. wyrażenia zgód i złożenia oświadczeń wskazanych w danym Formularzy zamówienia jako obligatoryjne;
  7. przesłania Formularza zamówienia do Usługodawcy.
        1. Użytkownik powinien uiścić Cenę w chwili składania Zamówienia. Konsekwencje braku uiszczenia płatności oraz termin zapłaty wskazane są w Umowie i jej załącznikach. Usługodawca może umożliwić uiszczenie Ceny lub jej obniżenie za pomocą bonu/vouchera/kodu udostępnionego przez Usługodawcę lub przed podmiot trzeci. W takiej sytuacji konieczne jest wpisanie kodu alfanumerycznego we wskazanym w Formularzu zamówienia miejscu.
        2. Wypełniając Formularz zamówienia Użytkownik może wyrazić dobrowolne zgody na otrzymywanie informacji handlowych od Usługodawcy lub innych podmiotów wskazanych w takich zgodach, telefonicznie lub drogą elektroniczną (w szczególności w wiadomościach e-mail, SMS i MMS) oraz na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingowych, zarówno w okresie obowiązywania Umowy jak i po jej wygaśnięciu.
        3. Wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 5 jest dobrowolne i Użytkownik może w każdej chwili je cofnąć kontaktując się z Usługodawcą.

 

  1. REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

 

        1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność Usługi Elektronicznej z Umową o świadczenie Usług Elektronicznych na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
        2. Zasady odpowiedzialności Usługodawcy z tytułu zawartej Umowy oraz metody składania reklamacji zawarte są w Dokumentacji.
        3. Zgłoszenia i reklamacje Użytkownik może składać do Usługodawcy za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu: +48 22 493 77 77, w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: [email protected].
        4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail, chyba że Użytkownik zażąda otrzymania odpowiedzi na reklamację na innym trwałym nośniku. Nie dotyczy to reklamacji składanych anonimowo lub bez podania danych kontaktowych.
        5. Dla prawidłowego i szybkiego przebiegu spraw sugeruje się, aby każda reklamacja zawierała następujące informacje: dane osoby, której reklamacja dotyczy (imię i nazwisko, adres pocztowy lub elektroniczny, na jaki trafić ma odpowiedź), opis przedmiotu reklamacji i okoliczności jej złożenia (data, miejsce) oraz treść uwag przekazanych przez Użytkownika. Jeśli reklamacja składana jest w formie pisemnej, powinna ona zostać podpisana odręcznie przez Użytkownika.
        6. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w terminie do 14 dni od dnia wpływu reklamacji. W przypadkach, gdy wyjaśnianie reklamacji lub podjęcie decyzji nie jest możliwe w takim terminie - udzielana jest odpowiedź zawierająca informacje o stanowisku podmiotu rozpatrującego reklamację na dzień udzielenia odpowiedzi, z ewentualną prośbą o wydłużeniu terminu na udzielenie reklamacji.

 

  1. METODY POZASĄDOWEGO ROZPATRYWANIA SPORÓW

 

  1. Postanowienia zawarte w niniejszym punkcie VIII Regulaminu stosuje się wyłącznie do Użytkowników będących Konsumentami lub  Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  3. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma m.in. możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) lub zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postepowania mediacyjnego.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników na zasadach określonych w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://mediccentre.pl/polityka-prywatnosci. W zakresie zawieranych Umów, Usługodawca informuje Użytkowników o zasadach przetwarzania danych osobowych w odpowiednich klauzulach informacyjnych zawartych w Dokumentacji.

 

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

              1. Użytkownik ma prawo do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
              2. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w dowolnej formie, np. pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie na dane kontaktowe podane w rozdziale I pkt 2.
              3. Użytkownik składając oświadczenie o odstąpieniu może skorzystać z ustawowego formularza, stanowiącego Załącznik numer 2 do Ustawy o prawach konsumenta.
              4. W przypadku odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych uważa się ją za niezawartą.
              5. Niezależnie od powyższego prawa do odstąpienia Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować ze świadczenia Usługi Elektronicznej opuszczając Serwis.
              6. Zasady odstąpienia od Umowy określa Dokumentacja właściwa dla danej Usługi.

 

  1. ZMIANY REGULAMINU

 

              1. Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w następujących przypadkach i w zakresie, jaki wynika z opisanych poniżej okoliczności:
    1. zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie, w jakim zmiana ta dotyczy treści Regulaminu;
    2. konieczność doprecyzowania postanowień Regulaminu lub ich zmiany, która wynika ze zmiany interpretacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa dokonywanej przez organy administracji publicznej, sądy powszechne i inne instytucje zajmujące się ochroną praw konsumenta, w tym w szczególności wynikająca z orzeczeń, wyroków, decyzji, postanowień, zaleceń lub wytycznych wyżej wymienionych podmiotów – nawet jeśli Usługodawca nie jest ich bezpośrednim adresatem (np. nie uczestniczył w danym postępowaniu jako jego strona);
    3. wprowadzenie przez Usługodawcę nowych funkcjonalności Serwisu lub zmiana zakresu dotychczasowych funkcjonalności;
    4. zmiana metod płatności lub wprowadzenie nowych metod płatności;  
    5. zmiana warunków technicznych świadczenia Usług Elektronicznych wynikająca z konieczności dostosowania ich do aktualnych wymagań;
    6. zmiana danych identyfikacyjnych lub kontaktowych Usługodawcy lub Partnerów;
    7. zmiana adresów stron internetowych odwołujących się do regulaminów lub innych dokumentów powoływanych w Regulaminie;
              1. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów oraz Umów o świadczenie Usług Elektronicznych, które zostały zawarte przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Postanowienia Regulaminu nie mogą naruszać oraz nie mogą być interpretowane w sposób naruszający prawa Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
  2. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną ustawy o prawie autorskim lub prawach pokrewnych oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi obejmuje wszystkie formy jego wyrażenia.
  3. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu są zawierane w języku polskim.
  4. Do umów zawieranych na podstawie Regulaminu stosuje się prawo polskie. Wybór prawa polskiego nie pozbawia Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
  5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2025 r.

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat: MedicCentre spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-952), przy ul. Wiertniczej 89, e-mail: [email protected]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 – Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Regulamin obowiązujący do dnia 31 marca 2025 r. dostępny jest tutaj.