Administrator danych osobowych, tj. MedicCentre Sp. z o.o. ustanowił Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Pawła Bieleckiego, adres e-mail: [email protected]. Z Inspektorem można skontaktować się również pisemnie pod adresem: MedicCentre Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa (sugerujemy dopisek „RODO”).
Klauzula informacyjna dla infolinii MedicCentre
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MedicCentre spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-952), przy ul. Wiertniczej 89, wpisana pod numerem KRS 0000660624 do rejestru przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, której nadano NIP 5213765568 oraz REGON 366435562, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 PLN (dalej jako „Administrator”). Może Pani/Pan skontaktować się z Administratorem pod adresem e mail: [email protected] lub pod adresem siedziby wskazanym powyżej.
- Może Pani/Pan skontaktować się również bezpośrednio z ustanowionym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: [email protected] lub pisemnie pod adresem ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach, na podstawie poniżej wskazanych podstaw prawnych oraz przez wskazany poniżej okres (w zależności od tematu rozmowy):
- podjęcia działań w celu zawarcia lub wykonania umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) – przez okres realizacji umowy,
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – na podstawie art. 6 ust.1 f) RODO - do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń,
- prowadzenia działań marketingowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na promocji jego usług – do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu lub do czasu wycofania zgody na kontakt, udzielonej na podstawie Prawa komunikacji elektronicznej lub innych właściwych przepisów prawa lub na podstawie Pani/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (do czasu jej wycofania),
- w zakresie nagrań rozmów z infolinii w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta na podstawie Pani/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – przez okres 12 miesięcy lub do czasu jej wycofania. W przypadku w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa albo Administrator uzyskał wiadomość, iż mogą one stanowić taki dowód – do czasu prawomocnego zakończenia takiego postępowania.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być dostawcy usług informatycznych oraz usług zapewniających wsparcie w zakresie obsługi i zarządzania call centre, dostawcy usług marketingowych lub doradczych lub kancelarie prawne – w zakresie, jaki wynika z realizacji ww. celów.
- Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
- Ma Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, sprostowania i usunięcia danych osobowych oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, ma Pani/Pan możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeśli przetwarzamy dane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo do jej wycofania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia rozmowy.
- Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.